FormacijaSrednje obrazovanje i škole

Kako da završi rad na temu "Kako sam proveo ljeto"

Kada ljetni odmor završava, a ponovo počinje studija, studenti treba da budu spremni da napišu esej na temu "Kako sam proveo ljeto." Takav zadatak nije isključeno iz nastavnog plana i programa u proteklih desetak godina. Stoga, majke i očevi će biti u mogućnosti da precizno reći svoje dijete, što bi trebalo da bude sastav.

Šta da napišem u knjizi, "Kako sam proveo ljeto"

Možete napisati kratak esej, ali možete reći sve u detalje. Ovi zadaci pomažu da shvatimo kako dijete ostatak, da li je on bio uključen u vrijeme praznika i glatko prilagoditi dječaka ili djevojčice na radnom raspoloženju.

Bez obzira na dob, svako dijete želi pohvaliti svojim putovanjima i avanturama tokom dugih odmor. Ako se posebne događaje događa, djeca mogu uključivati fantazije i da opiše odmor svojih snova. Ono što je najbitnije je da se radi na temu "Kako sam proveo ljeto" je bila zanimljiva i čita u jednom dahu.

priprema plan radova

Roditelji mogu unaprijed pripremiti dijete za takav zadatak. To će pomoći dječaka i djevojčica lijepo, ispravno i u ispravnom kako da izraze svoje misli. Da biste to učinili, možete napisati detaljan plan mrvice.

1. Uvod. U ovom dijelu, možete reći da leta, koji su čekali je napokon stigao. Također se možete pisati o tome što planovi su bili prošlog ljeta.
  2. Glavni dio. To bi trebalo da vam u detalje, gdje je bio praznik, na mjestima gdje moći posjetiti, a to je bio najupečatljiviji za ljetni odmor.
  3. Zaključak. Ovdje moramo kratko i lijepo završio svojim izlaganjem. Na kraju, možete pisati o nije odmor ili ne, ono što želim da dopuni odmor.

Takav plan će vam pomoći pisati odličan esej. Zbog toga je neophodno da se ublaži patnje djeteta i predložiti kako da pišu i kako je lepa pisanje finiš. Onda je sina ili kćer će moći dobiti peticu za taj zadatak.

Esej na temu "Kako sam proveo ljeto" za mališane

učenici prvog razreda ne moraju pisati složene izreke i fraze, u svojim riječima dovoljno opisati najupečatljivijih događaja koji su se desili na odmoru. Kako da završi posao, uzmemo u obzir. Na primjer, možete napisati kratak esej za čitanje.

Kada je ljetni odmor je došao, bio sam ispunjen emocijama i očekivanjima. Cijele godine sam čekao ovaj bogat i predivan period.

U prvih mjesec dana ljeta moja majka i ja smo otišli na odmor na bazu u blizini grada. Tamo svaki dan sa nama dogodila neka avantura. Prvi dan smo otišli u šumu, gdje sam pronašao jazbinu životinje. Ja ne znam koji su živjeli tu, ali kune bila dovoljno velika. Nekoliko dana kasnije smo otišli na brod za vožnju, u sredini rijeke u život jakne smo zaronili u rijeku, to je bilo vrlo zabavno.

U drugom mjesecu ljeta mama otišao na posao, a ja sam sa bakom Katya otišao na more. Živjeli smo na obali. Dakle, kada sam se probudio, vidio sam mora sjaj, a zatim odmah otrčao do svoje bake na plaži za izgradnju pijesak dvoraca. Jednog dana bilo je konkurs za najbolji komad pijeska. I završio na drugom, tako što je sirena od pijeska, kosa joj je grane vrbe. Me je predstavila medalju i magnet na frižideru.

U kasno ljeto, cela porodica je otišla u kolibu. Tu smo opušteni i družili tiho, bez incidenata. U jutarnjim satima, pomogao sam baku da uzmem bobica iz vrta, a mi smo na žaru ražnjići s tatom i rekao mi je u večernjim satima, da sam postao prilično odrasla osoba, pravi muškarac.

Veoma sam zadovoljan načinom na koji sam proveo vremena ovog ljeta. Ja ću Radujem se sledeći. zaradio sam snagu, odmarao, i spremna da ponovo učiti i steći znanja.

Ova priča je sasvim pogodna za djecu osnovne škole. Možete sigurno uzeti u komentar. Kako da završim pisanje o letu, mi ćemo pogledati dalje.

Esej "Kako sam proveo ljeto" za djecu srednje škole

Učenici srednje klase mogu pisati više sofisticirane esej na temu "Kako sam proveo ljeto." Naravno, trebalo bi da i dalje držati na utvrđenom planu, ali promete i izreka se može ugraditi u više složenog sastava. Na primjer, možete poduzeti sljedeće esej.

Sam proveo ljeto divno. Moj voljeni roditelji unaprijed planirano odmoru pa nisam propustio svakog trenutka i proveo vrijeme s prednostima.

U junu, posjetio sam divan dječje ljetni kamp "Azure" u zemlji. Tu smo svi trupa svaki dan pokušava da dobije nagradu. Svaka dva dana smo imali koncerte na različitim temama. Posebno se setim KVN. Svaka jedinica je pripremila cijeli kontekst je zabavno i zanimljivo. Naš tim osvojio prvo mjesto, osvojili smo posjet zabavni park, koji se nalazi na teritoriji.

U julu, bio sam sa mamom i tatom odletio u Egipat. Prvi put sam bio u inostranstvu i ja sam to stvarno uživao. Avantura je počela s aviona. Nikada nisam leteo, tako da je bilo zabavno i zanimljivo pogledati na terenu kada je pogledala maleni. Vrlo nezaboravan hotela i plaže. Naša soba je bila vrlo lijepo, a svaki dan donosi voće i sok. I na osoblje hotela svakodnevno plaže nudi ukusne koktele različitih boja.

U avgustu, bio sam pola mjeseca kod kuće, jer je bilo potrebno uraditi ljeta zadaću. I u drugoj polovini sam živio u zemlji sa svojom bakom. Tu smo ujutro do obližnjeg jezera, au večernjim satima vatra i kobasica.

Moje ljeto bio savršen, ja ću ga nikada zaboraviti. Veoma sam zahvalan na mamu i tatu koji su mi dali tako divan odmor. Osećam da mi je odmor bio koristan, sada sam spreman da se ponovo uče i rade svoj domaći zadatak, ne bi ti i ja zaraditi priliku sljedećeg ljeta sjajan provod.

Kako da završi esej "Kako sam proveo ljeto"

Trebalo bi pažljivo razmotriti završetak radova. Opcije o tome kako da završi posao, može biti sljedeće ideje.

Imao sam veliku ljeta. Moji roditelji su mi rekli da ako sam dobro proučiti, onda sljedeće godine će me srediti predivan odmor. Za to, ja sam spreman da pokuša dobiti dobre ocjene.

***

Nisam htio ništa promijeniti u svom odmoru. Sve je bilo baš kao što sam htio, tako da sa sigurnošću mogu reći da je ljeto pa sam proveo. Hvala ti mama i tata za nezaboravan odmor. Uz novu snagu mogu proučavati dobro i pokazuju odlične rezultate.

Mama i tata rekao sam zaslužio zanimljiv odmor. Dakle, sada ću pažljivo proučiti sve subjekte da naredne godine ljeta održati fascinantno i zabavno.

Na odmoru sam imao veliki odmor, sada sam puna energije za proizvodnju novih znanja.

Ovo je prilično dobru ideju o tome kako završiti esej na temu "Kako sam proveo ljeto." Ukratko sumira ono što je rečeno u glavnom dijelu, dijete čini priču a kompletna.

Kako dobiti visoku ocjenu za esej

Da biste dobili dobar znak za pismeni priča ljeta, ne trebate učiniti ništa posebno. Držeći se plan radova i ističući misli iskreno i ispravno, dijete će raditi u prvoj godini odličnu ocjenu.

Similar articles

Trending Now

Newest

Copyright © 2018 bs.atomiyme.com. Theme powered by WordPress.