VezeSresti

Bride, ili snove

O stranim zaručnik prvo sam mislio, kada je moj prijatelj, koji je emigrirao u Njemačku u sklopu programa popravak Jevreja 2004. godine, došao u posjetu sigurno otišla od kuće. Pokrivenost evropskih sjaja, uglađen i vrlo sigurni žena, spustili iz aviona, malo podsjeća na Natasha, koji je iza mene, tako da sam na njenoj pozadini (obično djeluje kao "beautiful friend") nekako nestao.

Drugi "zvono" zazvonilo kada sam otišao da je vidim u Hamburgu i shvatila da želim da živim u Evropi, previše. Ja razumijem da postoji dobro u kojoj mi ne znamo, ali tako sam umoran od tupost naših stambenih područja, prljavštine na ulici i iz grubost ljudi! Na kraju, ja sam umoran od stoje na autobuskim stajalištima čekaju javni prijevoz, pitajući se tramvaj će doći ili ne! Želim biti u mogućnosti promijeniti automobil nakon 3 godine korištenja, a ne da popravi svoju 10 godina za redom (to me koštalo 5 godina "života sa Banka"), želim da se vozi u normalnim, a ne pljuvali dizala, generalno, ja želim biti sretna život, kao dobar burger!

Dakle, došao sam kući, nisam gubiti vrijeme uzalud i početi aktivno tražiti brak agencije koje se fokusiraju na zabavljanje. Da budem iskren, bilo je potrebno dosta vremena - ali sam našla zabavljanje agencija, daj mi svoju kontingenta udvarača.

U roku od 2 dana sam dobio prvo pismo iz Švajcarske, ali mladoženja je oslikao sebe tako živo da je odmah postavio pitanje: "Zašto je on još uvijek neženja, ide:" Ali, kako bi se sjećam dugo vremena gotovo zaboravljene English ( au nedostatku najbolje ponude), pridružio sam s njim u razgovor. Kada je "mlada" nije želio da ide u modu "Skype", moj zadnji sumnje su nestali - pogodio epistolarni žanr ljubavnika, čiji je brak jednostavno ne zanima. Onda je došao nekoliko pisama u kojima su autori bili očito nije "heroja mog romana", ali u šest mjeseci aktivna korespondencija identifikovao devet kandidata za potencijalne udvarače, što mi odgovara u svakom pogledu.

Sa njima, otišao sam na razgovor u "Skype". Naravno, u početku je bilo užasno teško, jer engleski je moja nije tako vruće. I onda sam morao još jednom da strani zabavljanje se ne razlikuje od naše pobrinite - svi pomalo FIB, tako da njih dvojica "ispala" sebe (nisam uvrijedio - oni su mi suditi po fotografiji od 5-godišnjeg pucao u jednom od najboljih perioda života), iz tri sam dao sebi. Na internetu se obmanjuju sve osim nekoliko oduzeti nekoliko kilograma, ili nekoliko godina - je jedna stvar, ali da leži drsko - jednostavno ,. A ja sam prišao četiri kandidata. Mogli bismo pričati satima, ali srušen u braku u inostranstvu, pa sam odlučio da prisili pitanje malo, i brak agencija u organizaciji njihovog dolaska "na moju teritoriju", odnosno, Moskvi.

U principu, sve je prošlo u redu. Tokom tog vremena bio sam u mogućnosti da se još jednom sjetiti da sam žena, a ne "tetka", čuo sam dosta komplimenata uz prekrasan buket, i što je najvažnije, ispostavilo se, bio sam dobro uzgaja stručnjak na engleskom jeziku za posljednjih šest mjeseci! Međutim, bilo je vremena da ja sada ne mogu sjetiti bez smijeha. Na primjer, jedan kandidat je bio na sastanku u rubashke- "havajski košulja" i šorc! Razumijem visine ljetnih vrućina, ali su svi isti - ste došli ", mladu", pa budite dostojni pogledati na odgovarajući način! I "dress flashily" kao praznik, i na kraju uzeo vodiča ulogu govori cijeli dan na 9-inčni štikle, a osim toga, na mene večeri sa takvim cavalier nije dozvoljeno u restoranu, morao da se zadovolji malom kafiću. Ali nalaza, Peter nije, tako da je sljedeći dan me čeka u blistav Panami, a zaključci sam morao.

A drugi nisam bio tako smiješno: nakon kraljevskoj večeri u jednom od najboljih restorana u Moskvi, on je htio nastaviti, ali seks nije bio dio moje planove, što je vrlo boli Hank. Budući da se bukvalno odmah letio sve sjaj civilizacije, a ja instinktivno osjetio da je taj čovjek je bolje da se ne šalim. Pa, bili smo u prepunoj mjestu, pa sam se okrenuo i otišao, ali ujutro (morao sam da ga prati do zračne luke) djevojke administratora je rekao da mi je brzo pronašao zamjenu u liku lokalne prostitutke. Pri tome, da je gotovo. Ja sam čista srca dovela ga je do zračne luke i sigurno zaboravio.

Sljedeći korak je bio moj povratak posjeta - u Kanadi (Toronto) i Austriji (Salzburg). Do tog vremena, njih dvojica sam volio, a nisam znao koga da izaberu. Oboje su bili pozitivni u svakom pogledu, vrste, osjetljive, nježna ... U principu, žena koja je morala da bira između dvije dostojan kandidati moraju da shvatim. Odlučio sam da je putovanje u dot na «I», tako da prvi put otišli u Kanadu. Tamo je sve bilo sjajno - Mark uspio da mi pravi bajka, podsjeća na romantične film. Ali, na žalost, nisam osetio iskra da zapali srca ljudi.

U Salzburgu, leteo sam teška srca, jer shvataju - ako i Felix, ne osjećam blizu i vatre, a zatim ponovo morati odabrati ... Ali, čim me je upoznao na aerodromu i rekao na ruskom: "Hello" - Shvatio sam da bih da ostanem s njim, da žive zajedno u velikoj kući, odgajaju djecu i šetati psa, velikog psa. Možda Felix osjetio mom raspoloženju, tako da ne kažem gluposti, i samo zagrlio i poljubio za stvarno, po prvi put u svim našim poznanstvo. Nikad nisam mislio da bih se dopao, "kralj dijamanata", moja strast je bila "lopate", a onda nisam sama prepoznati. Nije me bilo briga, on bi se udati za mene ili ne, zaboravio sam o njihovom merkantilne planira da se nastane u inostranstvu, samo sam htio da budem sa njim ...

I moj san se ostvario, on mi je dao ponudu, a mi se sada bavi. U kolovozu, neposredno nakon mog rođendana, našeg vjenčanja, a sada sam, to jest, završimo sve papire u Moskvi i odlete zauvijek u Salzburgu, jer tamo čekamo veliku kuću, ali to je prazna, tako da tek treba da rađa djecu i kupiti veliki pas ...

Similar articles

Trending Now

Newest

Copyright © 2018 bs.atomiyme.com. Theme powered by WordPress.